با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ تعبیر خواب معلمان (طنز)
زیارت عاشورا

دکتر چوبینه ...تعبیر خواب برای معلمان عزیز:

اگر معلمي در خواب بيند آب درغربال مي‌ريخت تعبير آن باشد كه كار او در كلاس بي‌ثمر باشد . و هر چه گويد دانش آموز نياموزد . اگر در خواب بيند وسايل برقي خانه تعمير مي كرد ناگهان برق او را بگرفت تعبير آن باشد كه از اداره براي بازديد آيند و به هر بهانه از كار او عيب وايراد همي گيرند .اگر در خواب بيند سوار استر يا اسبي بود واز آن بيفتاد ولاجرم سوار درازگوشي شد تعبير آن باشد كه معلم مازاد گردد و با تلاش فراوان وكسر مزايا به كاري گمارده گردد . در كتاب ” آن سوي خروپف “ آمده است اگر معلمي در خواب بيند كيسه اي بر كمر داشت و آن كيسه سوراخ گشت و در هر چند گام ، سكه اي از آن بيفتاد تعبير آن باشد كه شامل طرح ارتقا نگردد . اگر در خواب بيند در كوچه اي راه مي‌رفت ناگاه سنگي از آسمان بر سر او خورد تعبير آن باشد ضامن يكي در بانك گردد . اگر بر اثر ضربه خون آيد آن فرد قسط خود را نپردازد .اگر با دستمالي بست و خون بند آمد به در خانه ي او رود وبا مكافات پول را پس بگيرد. اما اگر با دستمال بست وخون بند نيامد بايد بخوابد تا خواب پول را ببيند .



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 7 شهريور 1394برچسب:, | 7:28 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |